Beastmode by PoetiCS, KJ-52, Xay Hill


Song Details


Beastmode
by PoetiCS, KJ-52, Xay Hill

Album: What Happened Was
by PoetiCS, KJ-52, Xay Hill


I'm going in
Keep it on ten
I gotta win
That's beastmode, beastmode
Ay, I'm going in
Ay, keep it on ten, yeah
I gotta win
That's beastmode, beastmode
I'm going in
Keep it on ten
I gotta win
That's beastmode, beastmode
Ay, I'm going in
Ay, keep it on ten, yeah
I gotta win
That's beastmode, that's beastmode
That's beastmode

Whatchu think, it won't come back?
Whatchu think, it won't gon' last?
Last night the crowd all stacked
Like 42 cats in a duffle bag packed
No time just to run on back
I shine for the son of man
I got two rhymes like a gun, in fact
That I squeeze and I pop like it's bubble wrap
And I blast smash with a new clique
Outlast and spazz when the groove hit
Keep the word on my mouth when I do this
Like a toothpick on my two lips
Ah, but I just been a nuisance
See ever since I camem brand new since
I think big like my brain is a 2X
So you can just snack on my two cents
Take that, take that when I boost it
See I'm a just rap till you boost it
Don't nap, it slaps when the crew flex
See I'ma turn moments to movements

Soon as I'm walking and popping the door
I'ma go, I'ma go beastmode
All that I'm knowing I'm losing control
I'ma go, I'ma go, I'ma go beastmode
I ain't just stopping before reaching my goal
I'ma go, I'ma go beastmode
I ain't shaken, I'm breaking the mold
I'ma go, I'ma go, I'ma go beastmode

I'm going in
Keep it on ten
I gotta win
That's beastmode, beastmode
Ay, I'm going in
Ay, keep it on ten, yeah
I gotta win
That's beastmode, beastmode
Ay, I'm going in
Keep it on ten
I gotta win
That's beastmode, beastmode
Ay, I'm going in
Ay, keep it on ten, yeah
I gotta win
That's beastmode, that's beastmode
That's beastmode

and I don't need to earn that clout
Bar up like I work on out
Shot up then it burned all down
But I came this far, why turn down now? (Why)
And it hurts no doubt
When it gets built up then it burns on down
But I took off my crown
And I fell at his feet on a burnt down ground
The devil tried to snatch my kid
I can't even pay my bills
Whatchu think that I'm gon' chill
When he just told me just stay still
It's like I took a walk through hell
Take a little walk in my twelves
You can see that I'm not well
But I just got up every time that I fell
And I still need him
Standing here now, and I'm still breathing
Uh, got my hands to the ceiling
I'ma catch flights every night not feelings, yeah

Soon as I'm walking and popping the door
I'ma go, I'ma go beastmode
All that I'm knowing I'm losing control
I'ma go, I'ma go, I'ma go beastmode
I ain't just stopping before reaching my goal
I'ma go, I'ma go beastmode
I ain't shaken, I'm breaking the mold
I'ma go, I'ma go, I'ma go beastmode

I'm going in
Keep it on ten
I gotta win
That's beastmode, beastmode
Ay, I'm going in
Ay, keep it on ten, yeah
I gotta win
That's beastmode, beastmode
Ay, I'm going in
Keep it on ten
I gotta win
That's beastmode, beastmode
Ay, I'm going in
Ay, keep it on ten, yeah
I gotta win
That's beastmode, that's beastmode
That's beastmode


Related Video from YouTube



Song Ratings and Comments


rating 0.0 with 0 votes

0 favs

View My Favorites


no comments to show

Related Radio Stations


No radio stations found for this artist


Related Albums by PoetiCS, KJ-52, Xay Hill



More Song Lyrics by PoetiCS, KJ-52, Xay Hill


  1. Jim and Pam
  2. Keep It Moving
  3. Keep Shining
  4. Keep Ya Head Up
  5. KJ Five Two
  6. Know About It
  7. Let It Go
  8. Let It Out
  9. Let's Go
  10. Life After Death
  11. Lock Down
  12. Melvin's Not Here
  13. Mental
  14. Mom - Sitting In the Puddle
  15. More of You Less of Me
  16. Mullet Pride
  17. Nah Bruh
  18. Napoleon Dynamite
  19. Need Someone
  20. Never Look Away
  21. No Stopping Me
  22. Nursery Rhymes
  23. One
  24. Only You
  25. Operator (Outro)
  26. Outro
  27. Pick Yourself Up
  28. Picture
  29. Plain White Rapper
  30. Plain White Rapper In a Mini Van
  31. Pump That
  32. Push Up
  33. Revenge of the Nerds
  34. Right Here
  35. Right Now
  36. Rise Up
  37. Rock On
  38. Rock With It
  39. Rocking The Jam
  40. Run for Cover
  41. Savage
  42. Saw The Light (Love God Love People)
  43. Say What Ya Want
  44. Scream
  45. Shake Em Up
  46. Shake It Off
  47. So Far Apart
  48. So In Love With You
  49. Something for You
  50. Sonshine
  51. Speed That Light
  52. Starbucks Takes All My Money
  53. Stuck In the 80's
  54. Superhero
  55. Swagged Out With Tags Out
  56. Take Every Part of Me
  57. Thank You
  58. That Was My Life
  59. The Choice Is Yours
  60. The Chris Carlino Story (Day One)
  61. The Chris Carlino Story (Week Five)
  62. The Chris Carlino Story (Week Four)
  63. The Chris Carlino Story (Week Two)
  64. The Greatest M.C. (Continued)
  65. The Greatest M.C. (Intro)
  66. The Hardway
  67. They Like Me
  68. Things I Like
  69. This Is Love
  70. Time Alone
  71. Tonight
  72. Turn It Up
  73. Turn Up Your Light
  74. Tweezy Dance
  75. Video Games
  76. Wait for You
  77. Wake Up
  78. Washed Up
  79. We Gon a Make It
  80. We Rock The Mic
  81. Welcome to Five Two's
  82. What You Want
  83. Where Were You
  84. Where You Gonna Go
  85. Whoop Whoop
  86. Why
  87. Will You Ever Know?
  88. Will You Go Out With Me
  89. Worldwide 2
  90. Ya Bref Stank
  91. You Can Still Come Back
  92. You Got Me
  93. You Hang Up First
  94. You Know It
  95. You'll Never Take Me Down
  96. You're Gonna Make It
  97. You're the One

More Song Videos by PoetiCS, KJ-52, Xay Hill