How We Do It by Canon, Thi'sl, lecrae


Song Lyrics


Mad Haven by Canon

download - purchase

How We Do It
by Canon, Thi'sl, lecrae

Album: Mad Haven
by Canon, Thi'sl, lecrae


Intro: Lecrae
Yep, That boy young Canon
Lecrae
Thi'sl
What's happenin'?
Whassup?
Ya'll know what it is
Don't act like you don't know that

Hook: Canon
You know how we do it (16 times)

Verse 1: Canon
Been up on that same ole'
Same ole'
1 to the 1-6
They know
I been all up through your city
And all they really wanna know is "Where's Crae' tho?"
But that's coolio-cool
I'mma lay low
That background, that's my j-o
Homie that work that I work is Romans 1:16
Dig it deep like Drano
I've been in it from beginning
Been following nothing but the model given in the scriptures
It ain't nothin' that I'll rather do but then keep the 116 in the mission
If you heard it all before then get ready get another from a brother tr-trippin
Tryin' act like we for the glitz and glam
Got em' lookin like,"Hey, I can't believe they Christians."

Hook

Verse 2: Thi'sl
You see that 116 tat, that STL snapback
Them concord 11's on
Fatigues, they gray and black
I'm headed to a city where they say them boys get gritty
I ain't comin' by myself, you know I got some soldiers with me
Single filed, we fall up off that tour bus
And we would still be the same if it's only two of us
They say we lookin' like a gang
Like we came to shoot it up
Yeah, we probably look the same
But we not so sure of it
You know I'm all in for my team
We ganged up, no gang signs
We bloodwashed, so clean
This Full Ride, we turnt up
No purple kush, no lean
And we headed to yo' city
There's soldiers ridin' wit' me from NY to Mississippi

Hook

Verse 3: Lecrae
You already know my crew and what we on
The logo ain't no joke tho
Boy, it's tatted on my soul
Screamin' 116, you see these folks out of control
My faith all in yo' face, ain't no fakin in these songs
Meet me on the block, stop signs on the corner
Tryin' to blow me off while they blowin' marijuana
Pop-pop, now he's a goner
Would you rather listen to the homie
You ain't gotta know me
But you got to know about The Rock tho
Who rocks souls and apostles
And rocks shows with The Gospel
Homie you know how we doin'
You know how we ride

Bridge: Canon
This ain't bout no music bruh'
This real rap
Cuz' real recognize faith
And we don't feel that
And you can get a tat of 116 on the back
And yeah that's cool
But we don't do this for no show kinfolk we live that

Hook


Related Video from YouTube



Song Ratings and Comments


rating 5.0 with 8 votes

7 favs

View My Favorites


no comments to show

Related Radio Stations



Related Albums by Canon, Thi'sl, lecrae


  1. Mad Haven by Canon - 2013

More Song Lyrics by Canon, Thi'sl, lecrae


  1. 10 Toes Deep
  2. 2 Sides of the Game
  3. 26's
  4. 40 Deep
  5. 8:28
  6. 9.24
  7. After the Music Stops
  8. Ain't Got To Love Me
  9. Aliens
  10. All I Need Is You
  11. All We Know Is Winning
  12. Alright Alright
  13. Always Knew
  14. Always With Us
  15. Anger Management
  16. Anomaly
  17. APB
  18. Art Vandelay
  19. Awake My Soul
  20. Background
  21. Bammm
  22. Battle Song
  23. Beautiful Feet
  24. Begin With the End
  25. Believe
  26. Bet I Win
  27. Beyond Belief
  28. Big Wave
  29. Black Rose
  30. Blessings
  31. Blow Your High
  32. Blue Strips
  33. Boasting
  34. Break It Down
  35. Breathe In, Breathe Out
  36. Breathin' to Death
  37. Bring Me Low
  38. Bring Us Home
  39. Broke
  40. Broken
  41. Broken Crown
  42. Brother's Keeper
  43. Bun B Speaks
  44. Buttons
  45. By Chance
  46. Calling You
  47. Can't Block It
  48. Can't Do You
  49. Can't Stop Me Now (Destination)
  50. Canon Killer
  51. Catch Me At the Brook
  52. Celebrate More
  53. Celebrity
  54. Change
  55. Chase That
  56. Chase That (Ambition)
  57. Check In
  58. Chicago - Detroit
  59. Children of the Light
  60. Church Clap
  61. Church Clothes
  62. Clear the Air
  63. Co-Sign
  64. Co-Sign, Pt. 2
  65. Cold World
  66. Colossal
  67. Come Alive
  68. Come and Get Me
  69. Come Up
  70. Coming In Hot
  71. Confessions
  72. Crossover
  73. Cruising
  74. Cry For You
  75. Darkest Hour
  76. Daywalkers
  77. Dear Mr. Christian
  78. Death Story
  79. Deep End
  80. Deja Vu
  81. Desperate
  82. Devil In Disguise
  83. Different
  84. Dirty Water
  85. Divine Intervention
  86. Don't Fall
  87. Don't Waste Your Life
  88. Dream
  89. Dreams
  90. Drown
  91. Dum Dum
  92. Eagles
  93. El Shaddai
  94. Everybodys Psycho
  95. Expect Us
  96. EZ
  97. Facts
  98. Faithful
  99. Fakin'
  100. Fall
  101. Fall Back
  102. Falling Down
  103. Fanatics
  104. Far Away
  105. Fear
  106. Fight for Me
  107. Fight Music
  108. Finer Things
  109. Flex
  110. Fly Away
  111. Focus
  112. Forever
  113. Forgiveness
  114. Free From It All
  115. Freedom
  116. Fuego
  117. Full Plates
  118. Game On
  119. Gangland
  120. Get Back Right
  121. Get Low
  122. Get Out My Way
  123. Get Through
  124. Get Up
  125. Get Yo Big
  126. Gimme a Second
  127. Give In
  128. Go Hard
  129. Go Off
  130. God Bless the Trap
  131. God Is Enough
  132. Going In
  133. Going Up
  134. Good to Go
  135. Good, Bad, Ugly
  136. Goon
  137. Got Paper
  138. Gotta Know
  139. Grateful
  140. Gravity
  141. Grow Up
  142. Hallelujah
  143. Hammer Time
  144. Hands High
  145. Hands Up
  146. Hang On
  147. Heartbeat
  148. Heaven or Hell
  149. Help
  150. Here, 2016
  151. High
  152. Higher
  153. Hold Up
  154. Holy Water
  155. Home
  156. Hope Road
  157. I Ain't Got Time For You
  158. I Can't Lose
  159. I Did It for You
  160. I Hate You (Crack)
  161. I Know
  162. I Love You
  163. I Wouldn't Know
  164. I'll Find You
  165. I'm a Saint
  166. I'm Back
  167. I'm Good
  168. I'm Turnt
  169. Identity
  170. If I Die Tonight
  171. IGWT
  172. Incredible
  173. Indwelling Sin
  174. Infinity
  175. Inspiration
  176. Invisible
  177. It Is What It Is
  178. It's Not About Me
  179. It's Your World
  180. It's Yours
  181. Jesus Muzik
  182. Joy
  183. Jump
  184. Just Like You
  185. Keep Going
  186. Killa
  187. King Without a Crown
  188. Let It Whip
  189. Let There Be Light
  190. Let's Get To It
  191. Light Work
  192. Like That
  193. Live Free
  194. Living The Life
  195. Long Time Coming
  196. Looking For America
  197. Lord Have Mercy
  198. Lord of The Lies
  199. Lost My Way
  200. Lotto
  201. Loud Music
  202. Love Like This
  203. Lucked Up
  204. Lucky Ones
  205. Mad Haven
  206. Made For More
  207. Majestic
  208. Man In The Mirror
  209. Manolo
  210. Masterpiece
  211. Mayday
  212. Messengers
  213. Mind Vomit
  214. Misconception
  215. Misconception, Pt. 2
  216. Misconceptions 3
  217. Money Money Money
  218. More
  219. Motivation
  220. Move!
  221. My City
  222. My Little Baby
  223. My Whole Life Changed
  224. Nah Bruh
  225. New Reality
  226. New Shalom
  227. Nino Brown
  228. No Make Up
  229. No Regrets
  230. No Silence
  231. Nobody
  232. Not Enough Dope In My Rhymes
  233. Nothin'
  234. Nothing I Can't Do
  235. Nothing Left to Hide
  236. Nothing Without You
  237. Now They Know
  238. Nuthin
  239. On My Grind
  240. Only God Can Judge Me
  241. Only Human
  242. Out of Tune
  243. Outsiders
  244. Over Do It
  245. Over The Top
  246. Overdose
  247. Pacman
  248. Pinnacle
  249. Plugged In
  250. Point of View
  251. Poppin' Off
  252. Power Trip
  253. Praise and Arrows
  254. Prayin For You
  255. Preach
  256. Problem
  257. Push Thru
  258. Reach Into The Night
  259. Ready For The World
  260. Real Recognize Real
  261. Real Talk Interlude
  262. Reasons
  263. Rebel Intro
  264. Rejects
  265. Relations
  266. Release Date
  267. Renegade
  268. Represent
  269. Restore Me
  270. Ride
  271. Rise
  272. River of Jordan
  273. Rocked by Grace
  274. Round of Applause
  275. Run
  276. Runaway
  277. Runners
  278. Sacrifice
  279. Saturday Night
  280. Savage
  281. Say I Won't
  282. Self Discovery
  283. Sell Out
  284. Send Me
  285. Set Me Free
  286. Shadows
  287. Show Out
  288. Sidelines
  289. Sideways
  290. Signed Up to Die
  291. Souled Out
  292. Space Dawgs
  293. Spaceship
  294. Spazz
  295. Special
  296. Still
  297. Streets
  298. Strung Out
  299. Stupid
  300. Sugar
  301. Sunday Morning
  302. Switch
  303. Switch'Em
  304. Take It All Away
  305. Take Me As I Am
  306. Take My Life
  307. Take Off
  308. Talk To Me
  309. Tears
  310. Tell the World
  311. The Bride
  312. The Drop
  313. The Family
  314. The Fever
  315. The Good Life
  316. The King
  317. The King Intro
  318. The Line
  319. The Man
  320. The Price of Life
  321. The Road
  322. The Truth
  323. This Is Living
  324. This Is Not the End
  325. Timepiece
  326. Top of The World
  327. Transformers
  328. Trippen
  329. Trippin'
  330. Truth
  331. Try Again
  332. Unashamed
  333. Uno Uno Seis
  334. Until The End of Time
  335. Urban Missionary
  336. Used to Do It Too
  337. Violence
  338. Wait
  339. Walk With Me
  340. Walking On Water
  341. War Torn
  342. Was It Worth It
  343. Watching
  344. We Don't
  345. We Gone Make It
  346. We Three Kings
  347. Welcome to America
  348. Welcome to H-Town
  349. What It Sounds Like
  350. What You Get
  351. Whatchu Mean
  352. Wheels Up
  353. Who He Is
  354. Who I Be
  355. Who U Wit
  356. Wild N Out
  357. Wish
  358. Wish It Wasn't True
  359. Wish You the Best
  360. Work
  361. Worth It
  362. Yet
  363. You Are Beautiful
  364. You Got Me
  365. Zombie