All I Had by KJ-52, Datin


Song Lyrics


Jonah, Part 2 by KJ-52

download - purchase

All I Had
by KJ-52, Datin

Album: Jonah, Part 2


Hook: KJ-52
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family

Verse 1: KJ-52
Yeah, Uh, Said I had a had a wrong religion
Then they said I made a wrong decision
I can't just fall still I'm on a mission
Still I stand behind the bars, kinda like a God of prison
I got a vision I listen
My Savior gone and risen
My God is still up on the throne when you wanna diss Him
The old me is dead and gone I ain't gon' miss him
My goal had to subtract just like it's long division
They still think I'm kinda odd
Part-time rapper, I'm a full time Man of God
You see the Rock that I'm standing on
All you ever see is the green likes it's camouflage
I got a team and we standin' strong
Still I stand behind the bars, Kinda like a God of Prison
But through it all I don't plan to fall
Plus He got my every move like the dude in Avatar

Chorus: KJ-52
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
I ain't understand me
I ain't had plan b
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
I ain't got a plan b

Verse 2: KJ-52
They say that God is into details
I say God has taken three nails
Painted up all on the cross with a crevial
Will the devil have me locked, nah but he fail
What you see here, I'm just an eye witness
So I run it back to him like the line of scrimmage
You can't tell me now that I finish
But you miss the bars kinda like a blind gymnast
Blind gymnast man you can't see
I rock it tighter than your pants be
So If I'm silent and I can't speak
God be speaking all up in my ears like a hands-free
You can slam me, bam me, All I ever got was this
Never had a plan b
I got no limits to his plans, B
All I ever had was Jesus and the family

Verse 3: Datin
Hold up
God in this life is my squad on the mic
That I use to speak into the darkness when I call Him the Light
I got the Holy Spirit, My Heavenly Father, and Christ that I serve with all of my might
And I follow this right
And persecution is promised
They this calling is the fight
But in my past I wasn't scared of a brawl or a fight
Why would that change
Especially now that God has been right there beside me fighting my battles
Demons fall at the sight of my King
He stands taller than Godzilla stands so I'm safe
I feel like Anne in King Kong's gorilla hands
Who lied to Satan and told him that there's is still a chance
It is written only the army of God will advance
A plan b would be just man-made
So I'm betting on plan a
You know I can't sway
In the face I def. worship with my hands raised
I would give it all for Jesus and my family

Chorus: KJ-52
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
I ain't understand me
I ain't had a plan b
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
I ain't got a plan b

Chorus: KJ-52
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
I ain't understand me
I ain't had a plan b
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
All I had was Jesus and the family
I ain't got a plan b


Related Video from YouTube



Song Ratings and Comments


rating 0.0 with 0 votes

0 favs

View My Favorites


no comments to show

Related Radio Stations


No radio stations found for this artist


Related Albums by KJ-52, Datin


  1. Jonah, Part 2 by KJ-52 - 2018

More Song Lyrics by KJ-52, Datin


  1. #1 Fan
  2. 1-2-3
  3. 12 Round Knockout
  4. 47 Emcees
  5. 47 Pop Stars
  6. 5 Minutes (In the Garden)
  7. 5th Element
  8. A Word from the Godfather of CHH - Interlude
  9. A Word from the Godfather of CHH - Outro
  10. ABC's and 123's
  11. Adventures of Tweezyman
  12. After All
  13. Alive and Well
  14. All I Need
  15. All I Want
  16. All of Me
  17. Always Here for You
  18. Are You Online?
  19. Are You Real?
  20. Back In the Day
  21. Back In The Ring
  22. Be Like That
  23. Beastmode
  24. Behind the Musik
  25. Best Day Ever
  26. Best Time of the Year
  27. Bibbidi-Bobbidi-Boo
  28. Big Enough
  29. Birthday
  30. Bounce With Me
  31. Brand New Day
  32. Broken People
  33. Calling You
  34. Can I Be Honest?
  35. Can I Speak With a Manager?
  36. Cartoon Network
  37. Check Yourself
  38. Come Alive
  39. Coming Soon
  40. Crucify
  41. Cry No More
  42. Dad Jeans & Christmas Sweaters
  43. Daddy's Girl
  44. Dangerous
  45. Day I Was Born
  46. Day Job
  47. Dear God
  48. Dear Slim
  49. Dear Slim, Pt. 2
  50. Depression Nap
  51. Do That
  52. Do the Bill Cosby
  53. Do What I Do
  54. Do Yo Thang
  55. Do You Got That?
  56. Do You Want to Go?
  57. Don't Ever Give Up
  58. Don't Go
  59. End of My Rope
  60. Essential
  61. Eyes Open Wide
  62. Facemelt
  63. Fanmail
  64. Fight Music
  65. Firestarter
  66. Five-Two Television
  67. Fivetweezy
  68. Flex
  69. For the Ladies
  70. Fuego
  71. Gameface - Part 1
  72. Gameface - Part 2
  73. Get Down Get Down
  74. Get Out My Way
  75. Giants Fall
  76. Gimme Dat
  77. Gimme That Chicken
  78. Glory Glory
  79. Go
  80. Go For It
  81. Go To Bed
  82. God
  83. God Is Amazing
  84. God Is Good
  85. Gonna Be Alright
  86. Had Enough
  87. Hall of Martyrs
  88. Hallelujah All Day
  89. Have A Good Day
  90. He Did That
  91. He Is All
  92. He Is Here
  93. He Won't Fail Me
  94. Headline News At 11
  95. Headline News At 5
  96. Help Me Change
  97. Hold On
  98. I Almost Got Shot Last Night
  99. I Am
  100. I Am - Peace Of Mind
  101. I Can Call On You
  102. I Can Never Forget You
  103. I Feel So Good
  104. I Got It Got It
  105. I Got This
  106. I Miss You
  107. I Used To
  108. I Won't Ever Stop
  109. I'm Guilty
  110. Industry
  111. Infomercial (Interlude)
  112. Integrity
  113. Interlude - I'm Offended
  114. Intro - Dave Is on Vacay
  115. Island of the Misfit Toys
  116. It Ain't Easy
  117. It's Christmas Time
  118. It's Going Down
  119. It's Just You
  120. It's The S.O.I. (Sons of Intellect Anthem)
  121. Jesus
  122. Jim and Pam
  123. Jungle
  124. Just Gets Better
  125. Keep It Moving
  126. Keep On Running
  127. Keep Shining
  128. Keep Ya Head Up
  129. KJ Five Two
  130. Know About It
  131. Let It Go
  132. Let It Out
  133. Let's Go
  134. Life After Death
  135. Lock Down
  136. Melvin's Not Here
  137. Mental
  138. Mom - Sitting In the Puddle
  139. More of You Less of Me
  140. Move!
  141. Mullet Pride
  142. My Very Last Song
  143. Nah Bruh
  144. Napoleon Dynamite
  145. Need Someone
  146. Never Look Away
  147. No Stopping Me
  148. Nursery Rhymes
  149. One
  150. One Body, One Spirit
  151. Only You
  152. Operator (Outro)
  153. Outro
  154. Outro - Happy New Years
  155. Pay Attention
  156. Pick Yourself Up
  157. Picture
  158. Plain White Rapper
  159. Plain White Rapper In a Mini Van
  160. Pump That
  161. Push Up
  162. Revenge of the Nerds
  163. Right Here
  164. Right Now
  165. Rise
  166. Rise Up
  167. Rock On
  168. Rock With It
  169. Rocking The Jam
  170. Run for Cover
  171. Savage
  172. Saw The Light (Love God Love People)
  173. Say What Ya Want
  174. Scream
  175. Shake Em Up
  176. Shake It Off
  177. Silent Night
  178. Snot Rag
  179. So Far Apart
  180. So In Love With You
  181. Something for You
  182. Sonshine
  183. Speed That Light
  184. Starbucks Takes All My Money
  185. Stuck In the 80's
  186. Summertime
  187. Superhero
  188. Swagged Out With Tags Out
  189. Take Every Part of Me
  190. Thank You
  191. That Was My Life
  192. The Choice Is Yours
  193. The Chris Carlino Story (Day One)
  194. The Chris Carlino Story (Week Five)
  195. The Chris Carlino Story (Week Four)
  196. The Chris Carlino Story (Week Two)
  197. The Greatest M.C. (Continued)
  198. The Greatest M.C. (Intro)
  199. The Hardway
  200. The Signs - Intro
  201. They Like Me
  202. Things I Like
  203. This Is Love
  204. Thought They Knew
  205. Time Alone
  206. Tonight
  207. Top Speed Running
  208. Turn It Up
  209. Turn Up Your Light
  210. Tweezy Dance
  211. Up on the Housetop
  212. Victory Lap
  213. Video Games
  214. Wait for You
  215. Wake and Bake Freestyle
  216. Wake Up
  217. Wake Up!
  218. Walking While Blind
  219. Washed Up
  220. Way Up
  221. We Fight
  222. We Gon a Make It
  223. We Rock The Mic
  224. Welcome to Five Two's
  225. What You Want
  226. Where Were You
  227. Where You Gonna Go
  228. Whoop Whoop
  229. Why
  230. Will You Ever Know?
  231. Will You Go Out With Me
  232. Worldwide 2
  233. X
  234. Ya Bref Stank
  235. You Can Still Come Back
  236. You Hang Up First
  237. You Know It
  238. You'll Never Take Me Down
  239. You're Gonna Make It
  240. You're the One

Stand
by Newsboys

Released October 1, 2021


Believe For It
by CeCe Winans

Released March 12, 2021


Say It
by Jordan Feliz

Released January 29, 2021


Wholehearted
by We Are Messengers

Released October 15, 2021


Homecoming - Live
by Bethel Music

Released September 24, 2021


Adonai
by WorshipMob

Released March 21, 2021


Inhale - Exhale
by MercyMe

Released April 30, 2021


My Savior
by Carrie Underwood

Released March 26, 2021


New Creation
by Mac Powell

Released October 15, 2021


Canyon
by Ellie Holcomb

Released April 25, 2021


My Hope Has Come
by Vineyard Worship

Released January 15, 2021


These Same Skies - Live
by Hillsong Worship

Released November 5, 2021


Whatever May Come
by Lakewood Music

Released August 27, 2021


Milk & Honey
by Crowder

Released June 11, 2021


Best Days - Live
by Martha Munizzi

Released August 27, 2021